عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400
بازدید : 13
نویسنده : بهزاد اکبرپور

با توجه به کوچک شدن فضای خانه ها در این روزها، همه ما به دنبال نکته هایی از دکوراسیون داخلی میباشیم که با استفاده از آنها بتوانیم محیط اتاق های کوچک خانه را بزرگ تر از آنچه که هستند نشان دهیم. برداشتی که از فضا داریم، همیشه برایمان تعریفی نسبی دارد، اما اگر کوچک و تنگ بودن اتاق ها واقعا آزارتان می دهد و می خواهید احساس بهتری را تجربه کنید، باید حتما دکوراسیون خانه را به شکلی هوشمندانه تر و کاربردی تر دکور کنید.

با استفاده از ایده هایی که در ادامه این مطلب ارائه میکنیم، می توانید تجربه بسیاری بهتری از دکوراسیون منزل کسب کنید. حتی اگر اتاق های مختلفی در خانه داشته باشید، و فضای کافی به منظور نگهداری از وسایل و لوازم مختلف خانه در اختیار داشته باشید، هم می توانید این نکات را بخوانید و تا حد زیادی محیط خانه را مرتب تر از آنچه که هست نگاه دارید.

استفاده از فضاهای دور از دسترس
فضاهای پنهانی که بالای درهای اتاق ها، و بالای کابینت های آشپزخانه ها وجود دارند، محیط مناسبی برای تعبیه قفسه ها، کمدها و طبقات مختلف هستند. استفاده از قفسه های باز در اتاق ها، بسیار کاربردی و شیک خواهد بود و می تواند به عنوان کتابخانه هایی از کف تا سقف اتاق، برای قرار دادن کتاب ها، وسایل تزئینی و کلکسیونی ساخته شوند.
همچنین اگر می خواهید فضای اتاق را به دو بخش مجزا تقسیم نمایید، و در یک طرف آن برای خودتان پرایوسی بیشتری ایجاد نمایید، می توانید از قفسه کتاب ها استفاده نمایید و به این ترتیب از کاربری دوگانه آنها سود ببرید. به این ترتییب علاوه بر آنکه حجم زیادی از کتاب ها و وسایل را در این قفسه ها جای خواهید داد، می توانید اتاق را نیز به بخش های مجزا تفکیک نمایید.
خانه های کوچک
درج تبلیغات انواع دکوراسیون و دکوراتور در سایت ایستگاه
میزهای دایره ای
در صورتی که به دنبال خرید میزهای اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی هستید، سعی کنید از میزهای دایره ای استفاده کنید. این نوع میزها به واسطه لبه های گردی که دارند، می توانند فضای بیشتری از اتاق را در اطراف خودشان در اختیارتان قرار دهند. شکل دایره ای این نوع میزها دسترسی بهتری برایتان ایجاد می کند و از آنجا که پایه این نوع میزها معمولا در وسط آنها قرار دارد، فضای کمتری از کف اتاق را می پوشاند.
همچنین با استفاده از میزهای دایره ای، تعداد افراد بیشتری می توانند دور آن بنشینند و برای پذیرایی، انجام بازی ها، و دور هم نشینی ها مناسب هستند. اگر همچنان به کارگیری میزهای مکعبی را ترجیح می دهید، بهتر است از میزهایی استفاده کنید که دارای قفسه یا کشوهایی در اطراف خود هستند و بخشی از وسایل ریز و درشت اتاق را در خود نگه میدارشند.
 
اهمیت رنگ ها
اتاق های کوچک خانه باید به شکلی کاملا مناسب و با به کارگیری رنگ هایی ملایم، حسی از راحتی و آرامش را به ساکنین آن منتقل نمایند. سعی کنید از یک طیف رنگی مشخص برای اتاق های مختلف خانه استفاده کنید تا یکپارچگی رنگی در محیط کوچک خانه حفظ شود. به عنوان مثال می توانید از رنگ های نزدیک به سفید، برای تمام دیوارها، سقف و کفپوش های خانه استفاده نمایید و از تنوع رنگی غیرضروری در بخش های مختلف منزل خودداری نمایید.
پوشش پنجره ها و پرده ها باید رنگ های روشن و سرزنده ای داشته باشند و تا حد ممکن ساده و بدون طرح و نقش های پیچیده باشند. همچنین بهتر است که این پرده ها تا حد ممکن رنگ هایی نزدیک به طیف رنگی دیوارها داشته باشند. به یاد داشته باشید که پیوستگی و یکپارچگی رنگی در خانه ها و محیط های کوچک یک اصل الزام آور و حیاتی در دکوراسیون میباشد.
 
هزاران ایده دیگر برای دکور خانه در آگهی رایگان شهر24
 

تاریخ : جمعه 3 ارديبهشت 1400
بازدید : 11
نویسنده : بهزاد اکبرپور

معمولا طراحی دکوراسیون دفتر کار با توجه به اصول و قوانینی انجام می‌شود که تنها با دانستن این اصول و قواعد می توانید یک چیدمان زیبا و شیک و در عین حال کاربردی را داشته باشید.

مخاطبان و ارباب رجوع ها در یک محیط کاری، تاثیر زیادی در انتخاب دکوراسیون و چیدمان و طراحی آن خواهند داشت و همچنین می توانید به نوع افرادی که به شما مراجعه می کنند و رده سنی و جنسیت آن ها توجه داشته باشید و بعد به طراحی دکوراسیون دفتر کار خود بپردازید.

 

برای اینکه بتوانید دکوراسیون دفتر کار خود را به بهترین نحو ممکن طراحی کنید باید رنگ دیوارها و وسایل متناسب با دفتر کار شما باشد و حتماً برای چیدمان و دیزاین دفتر کار، به کاری که در آن محیط انجام می‌شود و مخاطبانی که با آن محیط سروکار دارند توجه کنید.

 همچنین علاوه بر این موارد کفپوش و سقف دفتر کار هم می ‌تواند با توجه به هدف شما متفاوت باشد و می توانید در قسمت های مختلف محیط کار های کوچک از رنگ های روشن تر برای ایجاد یک فضای دلباز در آن محیط استفاده کنید.

درج تبلیغات دکوراسیون منزل و محل کار در سایت ایستگاه

میز و صندلی مدیریت، شلف و کتابخانه دفتر کار

 اما اگر فضای در اختیار شما به اندازه کافی بزرگ و یا جادار است، می توانید از هر نوع رنگی که تمایل داشته باشید استفاده کنید ، ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که هر رنگی برای دیوارها و کف پوش و سقف و وسایل انتخاب کردید ، باید با سایر قسمت ها و وسایل در هارمونی کامل باشد و نوع محیط و چیدمان و دکوراسیون به گونه ‌ای باشد که حس اطمینان و رضایت را در مخاطبان القا و ایجاد کند.

 گزینه ی دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که در فضای کاری خود از تابلوها و یا دکوری هایی استفاده کنید که متناسب با نوع کاربرد محیط شما باشد. به طور مثال استفاده از تابلوهای تصویر و عکس های شخصی در محیط کار، بیمه و یا خدمات اداری گزینه مناسبی نیست، ولی در عوض در گالری های هنری و محیط‌ های کاری که در ارتباط با هنر و موارد این چنینی هستند دست شما برای استفاده از تابلو های مختلف باز است.

در نظر داشته باشید که دفتر کار شما مانند خانه نیست که بتوانید برای چیدمان دکوراسیون داخلی آن از انواع مختلف دکوری ها و وسایل تزیینی استفاده کنید و برای چیدمان دکوراسیون دفتر کار و تزئین آن می توانید نهایتا از گلدان‌ های گل طبیعی در قسمت های مختلف استفاده کنید تا هم حس طبیعت و سرزندگی در محیط وجود داشته باشد و هم زیباتر باشد و در عین حال محیط شما از حالت رسمی خارج نشود.

برای چیدمان بهتر محل کار یا منزل خود به آگهی رایگان سایت شهر24 مراجعه کنید

 نکته ی دیگری که باید برای چیدمان دکوراسیون دفتر کار مد نظر قرار دهید این است که تمام وسایل مورد نیاز در جایی قرار داشته باشند که شما برای استفاده از آن ها دچار زحمت زیادی نشوید و وقت زیادی از شما گرفته نشود. این کار باعث می شود که هم بیش از حد خسته نشوید و هم راندمان کار شما بالاتر باشد.


تاریخ : چهار شنبه 18 فروردين 1400
بازدید : 20
نویسنده : بهزاد اکبرپور

۱- تصویر کاملی از کسب و کار را نشان میدهد.

زمانی‌که طرح توجیهی به درستی تهیه شود،‌ همه فراز و فرودهای کسب و کارتان و مشکلات و خطرات پیش رو، اهداف و مسیر موفقیت تجارت تان را به تصویر میکشد.

۲- توجه صاحبان کسب و کار را به اجرای استراتژیها معطوف میکند.

طرح توجیهی، یک ابزار بسیار عالی برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک به حساب می آید زیرا به آنها کمک میکند توجه بیشتری به ماهیت متمایز خود در بازار رقابت معطوف کنند و تمرکز ویژه ای روی مخاطبان هدف داشته باشند و به صورت حساب شده به ارائه خدمات یا کالا مطابق با نیاز مخاطب هدف بپردازند.

۳- شامل پیش بینی مشکلات و راهکارهایی برای مواجه با آن است.

وجود مشکلات در مسیر راه اجتناب ناپذیر است و همیشه راه موفقیت هموار نیست. در این راستا شاید لازم باشد ترتیب اولویتها را تغییر داده یا امور دیگری را در دستور کار خود قرار دهید. اما وقتی یک طرح توجیهی داشته باشید میتوانید با اشتباهات یا شکستهای احتمالی مقابله کرده و با استراتژی و اعتماد بالا به مسیر خود ادامه دهید. به عبارتی کسب و کارهایی که این برنامه را تهیه نکرده اند در مواجهه با مشکلات، تعجب کرده و آمادگی مقابله با آن را ندارند و به خاطر نداشتن آمادگی محکوم به شکست میشوند.

۴- به جذب سرمایه کمک میکند.

داشتن یک طرح توجیهی،‌ یک راه مطمئن برای جذب سرمایه گذار است. در واقع با این برنامه میزان جدیت و حرفه ای بودن خود و تعهد به تلاش شبانه روزی برای موفقیت تجارت تان را نشان میدهید. این برنامه، ابزاری برای ترسیم و نشان دادن شرکت و اهداف مورد نظرتان است که نه تنها میتواند برای کارمندان و شرکای تجاری تان مفید باشد،‌ بلکه به سرمایه گذار اطمینان میدهد که میتواند روی بازگشت سرمایه اش حساب باز کند.

۵- دسته بندی اولویتها را میسر میکند.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک،‌ یک اشتباه رایج دارند که بدون برنامه ریزی و اولویت بندی استراتژی خود،‌ تجارت خود را آغاز میکنند. این موضوع اغلب منجر به ناتمام ماندن کارها میشود و از آنجا که تصویر مشخصی درباره اهداف کسب و کار وجود ندارد، مدیریت یک محیط پراسترس و گیج کننده کسب و کار دشوار خواهد بود.

یک طرح توجیهی به وضوح اهداف، اولویتها و استراتژی ها را مشخص کرده و تضمین میکند که با اجرای دقیق آن میتوانید به بهره وری و سودآوری برسید. در واقع وقتی مشخص میکنید که زمان، منابع و انرژی خود را برای چه موضوعاتی باید اختصاص دهید، یک پروتکل ساده و راحت برای رسیدن به موفقیت در دست دارید.

۶- به همسویی استراتژیک کمک میکند.

همسویی استراتژیک موضوع بسیار مهمی در دنیای کسب و کار محسوب میشود. هر تجارتی بازار خود در عرضه خدمات یا کالا را دارد مثل شرکت سونی که بازار لوازم برقی باکیفیت عالی را در اختیار دارد. این قبیل شرکتها موفق شده اند که محصولات یا خدمات خود را با مخاطب هدف خود، همسو و هماهنگ کنند. آیا طرح توجیهی تان به طور مشخص به نوع مخاطب هدفی که میخواهید به او کالا یا خدمات بدهید،‌ اشاره دارد؟ در واقع با همسویی استراتژیک میتوان کالا یا خدمات را مطابق با نیاز مشتری ارائه کرد که به هدف گذاری در آینده می انجامد. اگر به وضوح همسویی اهداف استراتژیک کسب و کار خود را در این برنامه نیاورید،‌ کالاها یا خدماتی که قصد فروش آنها را دارید ممکن است هیچ همخوانی و مطابقتی با نیاز مشتری هدف نداشته باشد.

۷- باعث افزایش مسئولیت پذیری میشود.

در یک برنامه ریزی خوب، انتظارات مشخص است و در عین حال میتوان به راحتی به پیگیری نتایج و هدف گذاری پرداخت. یک طرح توجیهی به عنوان ابزاری ضروری تلقی میشود چرا که مالکان کسب و کارها میتوانند با استفاده از آن به بررسی منظم عملکرد شرکت بپردازند و در عین حال میفهمند که کدام بخشها به توسعه یا بهبود نیاز دارند و در کدام بخشها باید زمان و منابع بیشتری اختصاص یابد. از آنجا که مالکان کسب و کارها باید به صورت دوره ای (روزانه، هفتگی یا ماهانه) به بررسی این برنامه اقدام کنند، مسئولیت پذیری افراد نیز افزایش می یابد.

۸- یک یادآوری خوب برای مرور موفقیتها و مشکلات است.

طرح توجیهی باید طوری تهیه شود که کنترل و پیگیری مستمر تمام عناصر مرتبط با کسب و کار (از هزینه ها گرفته تا اهداف و موفقیتها) را برای صاحبان کسب و کار الزام آور کند. در واقع این افراد باید با دیدگاه کارشناسی به همه مسائل ریز و درشت شرکت خود بنگرند. بررسی دوره ای و منظم امور کسب و کار، ‌به تجار کمک میکند تا از موفقیتها و مشکلات حال حاضر خود اطلاع بیشتری کسب کنند و سعی خود را برای پیدا کردن راهکارهایی برای مشکلات قرار دهند تا به مرور زمان به پیشرفت و رشد بیشتری برسند.

۹- نظارت مناسب بر نقدینگی و سرمایه شرکت را امکانپذیر میکند.

طرح های توجیهی بهترین وسیله برای مدیریت و کنترل سرمایه و منابع شرکت به شمار میروند. علاوه براین نگرانی درباره سرمایه،‌ خرید وسایل،‌ مسئولیت پرداخت بدهی و … باید به وضوح در طرح توجیهی آورده شود.

۱۰- مسیر کسب و کار به سمت موفقیت و پیشرفت را مشخص میکند.

یک طرح توجیهی جامع، به تشریح اهداف تجارت تان و اقدامات لازم برای تحقق آنها میپردازد. این اهداف با توجه به نوع کسب و کار متفاوت است. به عنوان مثال رایج ترین هدف شرکتها موضوعاتی مثل اهداف فروش، ‌استخدام مدیر کارآمد،‌ افتتاح شعبه دوم و … است.

۱۱- از ریاضیات استفاده میکند.

استفاده از ریاضیات در طرح توجیهی اغلب به اعداد و ارقام مرتبط با اقدامات عملکردی یک شرکت مربوط میشود نظیر:

  • جریان نقدی
  • حساب‌های پرداختی
  • حساب‌های دریافتنی
  • هزینه‌های مستقیم
  • حاشیه سود
  • سود خالص

این اطلاعات باید در طرح توجیهی آورده شود و به صورت هفتگی یا ماهیانه به تحلیل آنها پرداخت. این آمار و ارقام باید شامل مبالغ فروش، هزینه ها و کلیه هزینه های مرتبط با سفرهای کاری،‌ تماسهای تلفنی،‌ حضور در سمینارها و کنفرانسها و هر آنچه که مخارجی را برای شرکت دارد باشد.

مزایای تهیه طرح توجیهی


تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1399
بازدید : 14
نویسنده : بهزاد اکبرپور

پرندگان آواز می‌ خوانند، گل‌ ها شروع به شکوفایی می‌ کنند و بهار رسما از راه رسیده است؛ این یعنی زمانی مناسب برای به‌ روزرسانی دکوراسیون فضای خانه. با آوردن حس و حال بهارگونه به درون خانه، روح و روان خود و فضای خانه را بهاری کنید. این فصل، پتانسیل بالایی به‌ منظور ارائه ایده‌ های جذاب برای دکوراسیون بهاری به شما دارد.

دکوراسیون بهاری خانه

 


مریم عطارد
 
 
از آگهی های تبلیغاتی در سایت های معتبر میتوان ایده های جالبی در تغییر دکوراسیون منزل استفاده نمود. 

خوش آمدگویی به بهار 

گام نخست برای ورود بهار به خانه، مرتب کردن درهم‌ ریختگی‌ ها است. خانه شما با برطرف کردن بی‌نظمی‌ ها و ریخت‌ و پاش اسباب‌بازی‌ ها، لباس و دکوراسیون نامرتب، آماده پذیرایی از بهار خواهد شد. شما می‌ توانید برای ساماندهی اسباب و لوازمی که در زمستان از آن ها استفاده می‌ کردید و در فصل بهار دیگر به آن ها نیازی ندارید از سبدهای حصیری، قلاب‌های آویز و جعبه‌ های فلزی و یا چوبی استفاده کنید. مرتب بودن خانه، زیبایی مطلوبی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

امیر صادقی

 
 
 
 
 

تزیین ورودی

دکوراسیون بهاری، یک مهمان ویژه 

ورودی خانه خود را به‌وسیله رنگ‌ آمیزی با رنگ‌ های لطیف و روشن برای استقبال از بهار آماده سازید. پس از آن یک حلقه گل بهاری درست کنید. می‌ توانید این حلقه را با استفاده از ساقه‌ های گیاهان سبز، بسته‌ های بذر گیاهان زینتی و با هر آنچه در دسترس دارید و شاید دورریختنی؛ اما زیبا به نظر برسد، درست کنید.

 

کوسن و رانر

 

کوسن و رانر

 

 

دکوراسیون بهاری، رنگین‌ کمان فصل‌ ها

فصل بهار، بهترین زمان برای آوردن رنگ‌ های شاد و دلپذیر به خانه است. این کار یکی از ارزان‌ ترین و ساده‌ ترین ترفندها برای ایجاد حس سرزندگی است و تأثیر آن می‌ تواند بسیار چشمگیر باشد. نیازی به کار پیچیده نیست. کافی است کار ساده‌ ای مانند قرار دادن یک ظرف رنگارنگ برای چیدن میوه‌ های تازه بر روی کانتر آشپزخانه انجام دهید. هنگامی‌ که به استقبال بهار می‌ روید، رنگ‌ های آبی ملایم، صورتی پاستل، بنفش کمرنگ، سبز و هر رنگ روشنی می‌توانند به خانه شما راه یابد. یک راه آسان برای اضافه کردن رنگ به خانه، استفاده از کوسن، پرده و لوازم جانبی رنگین است.

 

گیاهان بهاری در خانه

دکوراسیون بهاری با عطر دل‌ انگیز بهار

یکی دیگر از ایده‌ های بهارانه، اضافه کردن عطرهای موردعلاقه به فضای زندگی است. با آوردن گل‌ های تازه به داخل خانه عطر گل‌ های لوندر، پونه و گل رز را نفس بکشید.

 

 

رنگ زرد در دکوراسیون

دکوراسیون بهاری، خورشید درخشان در خانه

برای داشتن فضایی روشن‌ تر در فصل بهار نیاز به نورهای گرم و درخشان دارید تا محیط خانه را برایتان روشن و روح‌ بخش کنند؛ بنابراین می‌ توانید از عناصری استفاده کنید که در بازتاب هر چه بیش تر این نورها مؤثر باشند؛ مثلا می‌توانید فضای خود را با لوازم و هر چیز زردرنگ تزئین کنید. درون یک‌ کاسه بزرگ یا گلدان شیشه‌ ای لیموهای زردرنگ بگذارید و آن را بر روی اپن آشپزخانه خود قرار دهید. هم‌ چنین برای آنکه فضای خود را آرام و روشن نگه ‌دارید، می‌ توانید پرده‌ های سنگین زمستانی را برداشته و سپس آن ها را با پارچه‌ هایی از جنس وال، توری و یا حریر جایگزین کنید.

 

تزیین بطری دورریختنی

دکوراسیون بهاری، زندگی دوباره

لوازم قدیمی خود را احیا کنید. شما می‌ توانید به مبلمان محبوب، ولی قدیمی خود یک فرصت دیگر برای زندگی بدهید. آن را تعمیر کنید و یا از وسایلی که دیگر استفاده نمی‌کردید به‌ منظور عملکرد جدید بهره ببرید؛ به‌ عنوان‌ مثال، یک بطری شیشه‌ ای قدیمی را می‌ توان به یک گلدان عالی تبدیل کرد. هم‌چنین جعبه‌ های قدیمی می‌ توانند به‌ عنوان قفسه‌ های دیواری عمل کنند. مثالی دیگر اینکه می‌ توانید یک لوستر قدیمی برنجی از مغازه‌ های عتیقه‌ فروشی یا سمساری خریداری کرده و سپس آن ها را رنگ‌ آمیزی کنید.

گالری آنلاین آرتیبیشن

گالری آنلاین آرتیبیشن

 
 

دکوراسیون بهاری با جلوه‌ های بهاری 

کوسن‌ های قدیمی خود را با تعدادی از بالش‌های رنگی روشن جایگزین کنید. پتوها و بالش‌ های پشمی مختص فصل زمستان را برداشته و با پتوهای نازک‌ تر و بالش‌ های پنبه‌ ای تعویض نمایید. این به شما کمک می‌ کند تا احساس راحتی و آرامش به فضای خود ببخشید. هم‌چنین می‌ توانید هر فصل، چیز تازه‌ ای از اکسسوری‌ ها و لوازم تزئینی خود را به نمایش بگذارید. یکی دیگر از ایده‌ های تزئین ساده بهار این است که آثار هنری خود را به‌ روز کنید.

 

گیاهان بهاری در خانه           

دکوراسیون بهاری، هم‌ نشینی با بهار

یک نقطه کانونی بهاری ایجاد کنید. هر چیز تزئینی زیبایی را که دوست دارید مانند شاخه‌ های گل چیده شده از باغچه، بطری‌ های شیشه‌ ای، شمع‌ های کوچک، تیله‌ های رنگی و... جمع‌ آوری کرده و آن ها را بر روی یک سینی یا درون یک سبد قرار دهید. سبد را بر روی میز نشیمن قرار داده و از حضور بهار در کنار خود لذت ببرید.


تاریخ : یک شنبه 17 اسفند 1399
بازدید : 13
نویسنده : بهزاد اکبرپور

جابه جایی مبلمان معجزه آساست!
یکی دیگر از راه های هماهنگ سازی فضای خانه جابه جا کردن مبلمان به محل های مناسب تر به لحاظ انرژی میباشد. یک تغییر دکوراسیون مناسب به خوبی می توانند فضای شما را دگرگون نمایند. اما توجه داشته باشید که هرگز مبلمان را طوری نچینید که زوایای تیز آن به سمت شما باشد، این کار انرژی درونی شما را برهم می زند توجه داشته باشید که مرکز خانه، اتاق خواب  و آپارتمان را در حد امکان خالی و منظم نگه دارید.

 

تاثیر نور و رنگ در دکوراسیون را فراموش نکنید!
نور درمانی در دکوراسیون داخلی را هرگز فراموش نکنید، اغلب افراد در فضل برگ ریزان و پاییز به دلیل نبود نور کافی دچار افسردگی می شوند پس استفاده از نور مناسب در فضا بسیار مهم است. در طول روز باید درحد امکان نور طبیعی به خانه بتابد که با کنار زدن پرده و بازکردن پنجره ها محقق می شود. گوشه های اتاق، طاقچه ها، اتاقهای بدون پنجره و زیر سقف های شیب دار با تابش نورهای سقفی و دیواری زنده تر خواهد شد. حتی میتوان در این بخش ها از شمع آرایی استفاده نمایید که بسیار نیروهای مثبت را در فضا گسترش می دهند. انتخاب رنگ ها در فضا بسیار مهم است مثلا رنگ های مهیج مانند قرمز یا نارنجی آرامش اتاق خواب را برهم می زنند و امکان دارد بر خواب شما تاثیر منفی بگذارد. پس در انتخاب رنگ فضاهای خود دقت نمایید.

 

 

اولین قانون نظم و پاکیزگی است!
هماهنگی و خوشبختی در فنگ شویی با نظم و پاکیزگی رابطه ی تنگاتنگی دارد، زیرا تمام اشیا حتی وسایل اضافی تولید انرژی می کنند و حداقل می توانند در ناهماهنگی انرژی تاثیرگذار باشند،بنابراین نظافت و مرتب کردن خانه در راس فهرست فنگ شویی قرار می گیرند. اشیا و وسایلی که مدت ها از آن استفاده نمی کنید انرژی منفی تولید می کنند بنابراین اگر می خواهید انرژی متناسب و هماهنگی در فضای داخلی خود به دست آورید، یک خانه تکانی اساسی به شما در این زمینه کمک به سزایی می کند، کم کم به پایان سال هم نزدیک می شویم پس زمان مناسبی برای خانه تکانی نیز میباشد، دست به کار شوید و انرژی مثبت را به خانه ی خود تزریق نمایید.

آشنایی با اصول فنگ شویی, فنگ شویی چیست

 

در استفاده از تابلوها دقت کنید!
هر فرد دیدگاه خاصی در رابطه با زیبایی دارد. بنابراین به احساس درونی خود اعتماد کنید، و طرحی را که خود می پسندید به عنوان تابلوهای خود انتخاب کنید، اما به چند نکته در خرید تابلوها دقت کنید، از قاب های شیشه ای اجتناب کنید و به جای آن ها قاب هایی از جنس چوب یا فلز تهیه کنید. تابلوهایی با موضوع مثبت انتخاب کنید، تابلوهای با رنگ های تیره کسل کننده اند پس برای اتاق خواب ها مناسب نیست.

 

 

آویزها فضای شما را دوستانه می کنند!
آویزهای صدا دار موزون و گرد را در ورودی آپارتمان خود قرار دهید تا انرژی مثبت را در فضای شما افزایش دهد و فضای مثبت و دوستانه ای را برای شما ایجاد کند، از این آویز ها نیز می توانید برای جدا سازی دو بخش یک اتاق به طور مثال جداسازی فضای کار از فضای استراحت استفاده کنید و به کمک آنها عدم تناسب و چند گونگی انرژی بین فضای اتاق کار و استراحت را کاهش نمایید.

 

حضور آینه ها را جدی بگیرید!
آینه ها یکی از مهمترین عناصر موجود در فضای داخلی می باشند که انرژی های مثبت را در فضا منعکس می نمایند . شکل آینه ها در فضا بسیار مهم است در فنگ شویی آینه های مسطح و محدب بسیار مورد استفاده است، آینه های محدب انرژی های منفی و مخرب را از بین می برد و از طرفی انرژی های مثبت را به سمت گوشه ها و زوایایی که انرژی نمی گیرند سوق می دهند. در فنگ شویی آینه های هشت ضلعی جایگاه ویژه ای دارد، قاب های هشت وجهی انرژی مثبت را تقویت می کنند و قاب های گرد به حفظ انرژی مثبت در فضا بیشتر کمک می کنند. حضور آینه ها را در فضاهای کوچک نیز بیشتر جدی بگیرید چرا که آینه های مسطح این فضاها را بزرگ تر جلوه دارد.

 

قوانین خانه تکانی,دکوراسیون خانه با قوانین فنگ شویی

 

گیاهان آپارتمانی بهترین راه تقویت انرژی مثبت در فضا !
گیاهان خانگی همیشه نیروی تازه ای به فضای شما می بخشند، وقتی در آپارتمان خود گیاهان مختلفی قرار دهید که خصوصیات هر کدام از آن ها مکمل دیگری است باعث ایجاد جریان منظم انرژی مثبت در فضا می شود. گیاهانی که برگ های تیز و سوزنی مانند کاکتوس دارند در اتاق خواب، نشیمن و غذاخوری نگذارید، آن ها انرژی منفی دارند که روح و روان شما تاثیر نا مطلوبی می گذارد. در گوشه های کم نور و زیر سقف های شیب دار حضور گیاهان مانند پیچک جریان انرژی مثبت را در فضا تقویت می نمایند.

 

بلورها جریان مثبت خانه ی شماست!
بلورها نیز همانند آینه ها در فنگ شویی نقش مهمی دارند، معمولا گوی های شیشه ای تراش دار یا جلا داده شده مقابل پنجره ها آویزان می شوند، قلب و قطره های شیشه ای نیز بسیار محبوب می باشند. وقتی نور از بلور تراش دار عبور می کند به رنگ های رنگین کمان دیده می شود و هر کدام از این رنگ ها انرژی را در فضا ساتع می کنند، صفحات مانیتور، تلوزیون، ماکروویو نیز همین عمل را در فضا انجام می دهند، از قرار دادن کریستال های نوک تیز و بلورهای مخروطی شکل در فضا بپرهیزید زیرا از راس آن ها جریان انرژی منفی ساتع می شود و برای کاهش این انرژی منفی باید آن ها را در کنار گیاهان قرار گیرد.

خانه تکانی با اصول فنگ شویی,آشنایی با اصول فنگ شویی

 

 


به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com