عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400
بازدید : 14
نویسنده : بهزاد اکبرپور

دکوراسیون اداری کوچک

 

شما برای دکوراسیون اداری کوچک لازم نیست کار خاصی انجام دهید و در ابتدا این نوع دکوراسیون اندکی پیچیده به نظر می رسد. ایده های متفاوتی برای چیدمان دفاتر و اداره های کوچک وجود دارد.

آگهی تبلیغاتی جهت معرفی انواع دکوراتور در سایت شیپور

 

 ایده های متفاوت دکوراسیون اداری کوچک

ابتدا از رنگ آمیزی اتاق و دفتر کار کوچک شروع می کنیم. برای رنگ دیوارها رنگ های اشباع و سیر را انتخاب کنید تا بتوانید چیدمان مبلمان را با آن هماهنگ کنید. برای یک چیدمان عالی در این محیط کوچک چند اثر هنری زیبا به دیوار نصب کنید. این مساله از کسالت و خشکی محیط می کاهطراحی عالی و جالب محیط اداری

طراحی شیک محیط اداری کوچک

دکوراسیون اداری با فضای کم

اجرای دکوراسیون داخلی

چیدمان عالی محیط اداری با فضای کمچیدمان متفاوت محیط اداری

دکوراسیون شیک اداری با فضای محدود

دکوراسیون شیک محیط اداری

طراحی شیک فضای داخلی محیط ادازی

طراحی فضای داخلی محیط اداری

طراحی شیک و عالی محیط داخلی اداری

طراحی جدید و مدرن محیط اداری کوچک

طراحی مدرن فضای اداری کوچک

طراحی شیک فضای داخلی اداری

طراحی شیک فضای اداری

طراحی مدرن فضای داخلی اداری

طراحی مدرن محیط اداری با تم قهوه ای

یک کاغذ دیواری جذاب بر روی دیوار در چنین محیطی بسیار خودنمایی می کند. از گیاهان زینتی و گلدان در محیط کار استفاده کنید. مطالعات نشان داده است که بودن گل و گیاه در محیط پیرامون به روند حافظه کمک می کند و روحیه شما را بهتر می سازد.

دکوراسیون اداری کوچک

هنگامی که با یک فضای کوچک برای تزیین محیط کار سر و کار دارید، باید از کوچک تر شدن فضا جلوگیری کنید. شما برای جلسات می توانید به جای استفاده از یک میز کامل و بزرگ، از صندلی های همراه با میز کوچک استفاده کنید.

چیدمان عالی اداری مناسب فضاهای کوچک

برای به حداقل رساندن فضای روی میز در دکوراسیون اداری می توانید به جای استفاده از مانیتور روی میز، از لوازم جانبی کامپیوتری بی سیم استفاده کنید و محل قرار گرفتن آن ها را بر روی دیوار تعبیه کنید.

طراحی ایده آل محیط اداری

خوشبختانه در حال حاضر سرمایه گذاری خوبی برای مبلمان انجام شده است. همین مسئله باعث شده است که سالانه انواع مبلمان های جدید وارد بازار شوند و تنوع محصول بیشتری ایجاد شود. بنابراین متناسب با فضای محیط کار خود، نوع مبلمان خود را انتخاب کنید.

افرادی هستند که مجبورند مدت زمان زیادی را در فضای اداری بگذرانند. اگر به این افراد اجازه دهیم  وسایل شخصی و عکس عزیزان خود را در اتاق کار داشته باشند، انگیزه لازم برای کار زیاد را تا حد زیادی ایجاد کرده ایم.

چیدمان عالی اداری برای پرونده

برای دکوراسیون اداری کوچک فضایی بر روی دیوار در نظر بگیرید. وسایل خود را بر روی دیوار طوری تعبیه کنید تا فضای کمی بر روی میز و کف اشغال نکنید.

چیدمان عالی اداری

همچنین می توانید از مبلمان های چند منظوره در محیط کار استفاده کنید و به این ترتیب فضای اشغال شده را کمتر کنید و کارآیی آن را بیشتر کنید.

معرفی دکوراتور های منازل و اداری در بخش آگهی رایگان شهر24 

 

 


تاریخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400
بازدید : 12
نویسنده : بهزاد اکبرپور

با توجه به کوچک شدن فضای خانه ها در این روزها، همه ما به دنبال نکته هایی از دکوراسیون داخلی میباشیم که با استفاده از آنها بتوانیم محیط اتاق های کوچک خانه را بزرگ تر از آنچه که هستند نشان دهیم. برداشتی که از فضا داریم، همیشه برایمان تعریفی نسبی دارد، اما اگر کوچک و تنگ بودن اتاق ها واقعا آزارتان می دهد و می خواهید احساس بهتری را تجربه کنید، باید حتما دکوراسیون خانه را به شکلی هوشمندانه تر و کاربردی تر دکور کنید.

با استفاده از ایده هایی که در ادامه این مطلب ارائه میکنیم، می توانید تجربه بسیاری بهتری از دکوراسیون منزل کسب کنید. حتی اگر اتاق های مختلفی در خانه داشته باشید، و فضای کافی به منظور نگهداری از وسایل و لوازم مختلف خانه در اختیار داشته باشید، هم می توانید این نکات را بخوانید و تا حد زیادی محیط خانه را مرتب تر از آنچه که هست نگاه دارید.

استفاده از فضاهای دور از دسترس
فضاهای پنهانی که بالای درهای اتاق ها، و بالای کابینت های آشپزخانه ها وجود دارند، محیط مناسبی برای تعبیه قفسه ها، کمدها و طبقات مختلف هستند. استفاده از قفسه های باز در اتاق ها، بسیار کاربردی و شیک خواهد بود و می تواند به عنوان کتابخانه هایی از کف تا سقف اتاق، برای قرار دادن کتاب ها، وسایل تزئینی و کلکسیونی ساخته شوند.
همچنین اگر می خواهید فضای اتاق را به دو بخش مجزا تقسیم نمایید، و در یک طرف آن برای خودتان پرایوسی بیشتری ایجاد نمایید، می توانید از قفسه کتاب ها استفاده نمایید و به این ترتیب از کاربری دوگانه آنها سود ببرید. به این ترتییب علاوه بر آنکه حجم زیادی از کتاب ها و وسایل را در این قفسه ها جای خواهید داد، می توانید اتاق را نیز به بخش های مجزا تفکیک نمایید.
خانه های کوچک
درج تبلیغات انواع دکوراسیون و دکوراتور در سایت ایستگاه
میزهای دایره ای
در صورتی که به دنبال خرید میزهای اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی هستید، سعی کنید از میزهای دایره ای استفاده کنید. این نوع میزها به واسطه لبه های گردی که دارند، می توانند فضای بیشتری از اتاق را در اطراف خودشان در اختیارتان قرار دهند. شکل دایره ای این نوع میزها دسترسی بهتری برایتان ایجاد می کند و از آنجا که پایه این نوع میزها معمولا در وسط آنها قرار دارد، فضای کمتری از کف اتاق را می پوشاند.
همچنین با استفاده از میزهای دایره ای، تعداد افراد بیشتری می توانند دور آن بنشینند و برای پذیرایی، انجام بازی ها، و دور هم نشینی ها مناسب هستند. اگر همچنان به کارگیری میزهای مکعبی را ترجیح می دهید، بهتر است از میزهایی استفاده کنید که دارای قفسه یا کشوهایی در اطراف خود هستند و بخشی از وسایل ریز و درشت اتاق را در خود نگه میدارشند.
 
اهمیت رنگ ها
اتاق های کوچک خانه باید به شکلی کاملا مناسب و با به کارگیری رنگ هایی ملایم، حسی از راحتی و آرامش را به ساکنین آن منتقل نمایند. سعی کنید از یک طیف رنگی مشخص برای اتاق های مختلف خانه استفاده کنید تا یکپارچگی رنگی در محیط کوچک خانه حفظ شود. به عنوان مثال می توانید از رنگ های نزدیک به سفید، برای تمام دیوارها، سقف و کفپوش های خانه استفاده نمایید و از تنوع رنگی غیرضروری در بخش های مختلف منزل خودداری نمایید.
پوشش پنجره ها و پرده ها باید رنگ های روشن و سرزنده ای داشته باشند و تا حد ممکن ساده و بدون طرح و نقش های پیچیده باشند. همچنین بهتر است که این پرده ها تا حد ممکن رنگ هایی نزدیک به طیف رنگی دیوارها داشته باشند. به یاد داشته باشید که پیوستگی و یکپارچگی رنگی در خانه ها و محیط های کوچک یک اصل الزام آور و حیاتی در دکوراسیون میباشد.
 
هزاران ایده دیگر برای دکور خانه در آگهی رایگان شهر24
 

تاریخ : جمعه 3 ارديبهشت 1400
بازدید : 11
نویسنده : بهزاد اکبرپور

معمولا طراحی دکوراسیون دفتر کار با توجه به اصول و قوانینی انجام می‌شود که تنها با دانستن این اصول و قواعد می توانید یک چیدمان زیبا و شیک و در عین حال کاربردی را داشته باشید.

مخاطبان و ارباب رجوع ها در یک محیط کاری، تاثیر زیادی در انتخاب دکوراسیون و چیدمان و طراحی آن خواهند داشت و همچنین می توانید به نوع افرادی که به شما مراجعه می کنند و رده سنی و جنسیت آن ها توجه داشته باشید و بعد به طراحی دکوراسیون دفتر کار خود بپردازید.

 

برای اینکه بتوانید دکوراسیون دفتر کار خود را به بهترین نحو ممکن طراحی کنید باید رنگ دیوارها و وسایل متناسب با دفتر کار شما باشد و حتماً برای چیدمان و دیزاین دفتر کار، به کاری که در آن محیط انجام می‌شود و مخاطبانی که با آن محیط سروکار دارند توجه کنید.

 همچنین علاوه بر این موارد کفپوش و سقف دفتر کار هم می ‌تواند با توجه به هدف شما متفاوت باشد و می توانید در قسمت های مختلف محیط کار های کوچک از رنگ های روشن تر برای ایجاد یک فضای دلباز در آن محیط استفاده کنید.

درج تبلیغات دکوراسیون منزل و محل کار در سایت ایستگاه

میز و صندلی مدیریت، شلف و کتابخانه دفتر کار

 اما اگر فضای در اختیار شما به اندازه کافی بزرگ و یا جادار است، می توانید از هر نوع رنگی که تمایل داشته باشید استفاده کنید ، ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که هر رنگی برای دیوارها و کف پوش و سقف و وسایل انتخاب کردید ، باید با سایر قسمت ها و وسایل در هارمونی کامل باشد و نوع محیط و چیدمان و دکوراسیون به گونه ‌ای باشد که حس اطمینان و رضایت را در مخاطبان القا و ایجاد کند.

 گزینه ی دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که در فضای کاری خود از تابلوها و یا دکوری هایی استفاده کنید که متناسب با نوع کاربرد محیط شما باشد. به طور مثال استفاده از تابلوهای تصویر و عکس های شخصی در محیط کار، بیمه و یا خدمات اداری گزینه مناسبی نیست، ولی در عوض در گالری های هنری و محیط‌ های کاری که در ارتباط با هنر و موارد این چنینی هستند دست شما برای استفاده از تابلو های مختلف باز است.

در نظر داشته باشید که دفتر کار شما مانند خانه نیست که بتوانید برای چیدمان دکوراسیون داخلی آن از انواع مختلف دکوری ها و وسایل تزیینی استفاده کنید و برای چیدمان دکوراسیون دفتر کار و تزئین آن می توانید نهایتا از گلدان‌ های گل طبیعی در قسمت های مختلف استفاده کنید تا هم حس طبیعت و سرزندگی در محیط وجود داشته باشد و هم زیباتر باشد و در عین حال محیط شما از حالت رسمی خارج نشود.

برای چیدمان بهتر محل کار یا منزل خود به آگهی رایگان سایت شهر24 مراجعه کنید

 نکته ی دیگری که باید برای چیدمان دکوراسیون دفتر کار مد نظر قرار دهید این است که تمام وسایل مورد نیاز در جایی قرار داشته باشند که شما برای استفاده از آن ها دچار زحمت زیادی نشوید و وقت زیادی از شما گرفته نشود. این کار باعث می شود که هم بیش از حد خسته نشوید و هم راندمان کار شما بالاتر باشد.


به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com